Min helg och måndagsspyan i halsen typ

Men tjolahoppsansa! Idag är det måndag och jag har måndagsgympat alldeles för illamående och yr pga stort pyttipannaintag mycket nära inpå träningen dårå. Är lite bloggmeningslös men har ett svajande psyke. Det mesta handlar inte om mig utan min evinnerliga förmåga av medlidandekänsla (jo en sån hade man)

Annars har man vare i fjällen och levt rövare:

Typ bott i stuga, lagat massa mat, boat med kusiner, dömt ut årets mellokalas, ätit burgare i en annan stuga och smakat på en herrans massa puder. Jomensåatte.

Bästa inköpet! Barnhållare till vantarna. Kan inte leva utan dem! (eller MINA NYA HELA vantar heller, för den delen (åkte med lillasysters trasiga första dan…))

Det var ju men helg det då.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

