Blogglistan

Mina bästa bloggar just nu :

clara & frida

Clara & Frida – oslagbar kombo med fin text och tjusiga bilder.

Johanna – Londons ballaste brud måste man hålla koll på.

Carro – Söta Caroline som spatserar Barcelona-gator.

Freja– Min mest miljömedvetna och samhällskunnande människa.

egg

HanaPee- Den som jag skrattar högst åt, inspireras sjukt av och naaaaaw:ar mest åt.

lego

Ida – Så mycket bebismys och de sjukast perfekta mobilbilder jag sett i livet mitt.

Niotillfem – källan till det mesta som är gott i bloggvärlden.

Det här inlägget postades i Kuriosa, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

