2011 på 2 minuter

För ett tag sen fick jag hem min fotobok om 2011. Trots att några månaders foton försvann i hårddiskkraschen där bilder från 2006 slörpte med, så blev det några bilder kvar och jag fick ihop en liten bok om 2011. Min bästa låt då var Robyns ”Hang with me (Starsmith Remix)” som jag  gick till skolan till vareviga dag, så det blev en liten film om 2011 av alltihop.

2011 på 2 minuter from Karin Jonsson on Vimeo.

Det här inlägget postades i 2011, Året som gått, Foto, Karins Tub-tips (youtube-klipp), Kuriosa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

