Lucka 1: En bild på dig som du själv tycker om.

Från att inte alls vilja vara med på bild, till att faktiskt tycka att man ser okej ut på en bild har varit mitt år. Så bara för att så bjuds det på tre bilder på mig själv som jag tycker om. Två studentiga, när jag var så lycklig, i min bästa klänning och hade en stund för mig själv, var på väg till ett himla bra gäng. Och en gotlandsglimt när mitt hår börjat växa in sig i den längd som jag är alldeles förälskad i just nu.

Nästkommande luckor:

2. En bild på dig hemma.
3. En bild på din bästa vän.

Det här inlägget postades i Adventsluckor, Decemberkalendern, Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lucka 1: En bild på dig som du själv tycker om.

Kommentera

