I have died everyday waiting for you Darling don’t be afraid I have loved you

För någon vecka sedan såg jag den absolut sista Twilight-filmen. En kärlekshistoria som följt mig genom växandet, från trettonårig och jättevilsen till nu. Visserligen vilsen, men ändå mer säker på mig själv. Och det kändes precis så som att barndomen var slut. I efterspelet av filmen visades alla karaktärer i sagan. Ackompanjerat av ett stycke som fick mig att stanna till lite. Jag VET att det är billigt, cheesy och smörigt. Men en så sammanfattande känsla.

När den här dundrade ut ur biografens högtalare så var den slut. Barndomen. Bara över sådär. Och jag märkte det inte ens.

Det här inlägget postades i Karins Tub-tips (youtube-klipp), Kuriosa. Bokmärk permalänken.

En kommentar till I have died everyday waiting for you Darling don’t be afraid I have loved you

  1. Karin Halldorf skriver:

    Men detta är ju underbara Christina Perri, så bra! Kolla henne på Spotify (hon finns på min amerikanska i a f, hoppas hon finns på den svenska… ) Kram och välkommen till vuxenlivet!

Kommentera

