Två fredagssaker och en lördags sak som är bra

I fredags eskalerade min förkylningsprocess och mitt ansikte hade sett bättre dagar. För att kompensera detta faktum tog jag på mig en par tjusiga spatserarskor att fira fredag i. (Dessutom hade jag slagit vad med två andraklassare om att jag minsann kunde ha högre skor på fredag än de jag bar i torsdags)

På lördagarna får vi en bilaga med lokaltidningen som faktiskt brukar innehålla tjusiga och läsavärda repotage. Älskar när man VILL läsa vidare, veta mer och inspireras. Denna gång besöktes Helene Gedda i en artikel med ljuvliga bilder och magnifika illustrationer. Blev alldeles björnkär av hennes verk.

Det här inlägget postades i Kuriosa, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

