*Svammel*

Jämtlandsskogarna här. Hemma från spektakulärt fin helg med tågaggression, konsertkärlek och bondgårdshäng. Kommer alldeles alldeles snart upp en liten saga om det.

Först tänkte jag bara dela med mig av detta som legat i kameran och möglat. En bild från hur mina kvällar ser ut. Lagar mat. Och här nedan vad jag gör på mornarna: funderar och pillar med frisyrer.

Annars känner jag mig smått ointressant sådär. Hinner inte riktigt det jag vill. Mår ganska bra, funderar ständigt om VAD SOM SKA HÄNDA härnäst. Kommer fram till noll just nu. Eller nej, kommer på massor och ställer mig på ruta ett återigen.

Allt för mig denna gång /den ointressantaste och svamliga just nu

Det här inlägget postades i Uncategorized, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

