I andras fotoalbum.

Det är ju så att ni ser det mesta genom mina ögon, min text och min kamera. Därför tänkte jag att det passar sig med ett tjuvkik in på andra bloggar och minneskort som jag figurerar på.

Hos Johanna syns min rygg och mitt numer ganska långa hår. Och farmors basker då.

Och en söt bild på alla systrarna. Läs om vårt Londonbesök här och här.

Frida har en drös med bilder som jag tänker spara tills jag är hundraåttio. Sådant där studentrus som sparas så fint genom en engångskamera. De här är  mina favoriter: (Hennes skatt med på flickr hittar ni här)

Och Carro bjuder på dessa charmiga ögonblick.

Det här inlägget postades i Foto, Kuriosa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

