Ett år av ägande, ett år av bevakning

När vi ändå kollar igenom arkiv. Varför inte kolla när jag orkat och vågat föreviga mig själv genom webbkameran. Så här har min dator upplevt mig under året jag ägt hen.

Prepare for total domination:

Well, datorn var ny. Let’s spara this moment.

?

Jag är bra på att illustrera känslor och framförallt försköna mig själv.

Fick pälsmössa av farmor. Blev glad. Gone crazy.

Njöt av fysikplugg… Blev en anka.

Glömde bort kamerafunktionen till studenttiderna kom. Pysslade ihop håret och köpte massa vita klänningar.

Och så för en månad sedan: Carro tipsade om en fin film. Kom åt kameraknappen i en gråtattack. (Se och kolla vad era nerver klarar: här.)

SÅ kunde jag ju inte hålla mig från att föreviga mitt frisyrverk. Ska sluta spamma det nu. (Till nästa gång jag lyckas, moahahah!)

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

