Återfå smaksinnet och hörseln

Egentligen är jag nog sämst i världen på det här med att ta det lugnt. För andra gången i år dränerar jag min kropp med en förkylning. Tänker att det går nog över, det är bara lite hosta, bara lite ont i halsen, bara lite snor. Men nu går jag in i den fjärde sjukhelvetesveckan som bjuder på smaklöshet och dövhet. Försöker ta tillfälle att vila, vila, vila. För nu är jag ledig. Två dagar i rad! Såklart missar jag ett ypperligt tillfälle att träffa fina själar från klassen som en gång var. Men nu prioriterar vi: återfå smaksinnet, hörseln, orken.

Det här inlägget postades i Skriverier & tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

