Jag är en människa därför gråter jag

Min kära vän Frida är ett litet geni på två ben. Med sina tio fingrar har hon knåpat ihop en film om NVI09:s tid tillsammans. Ett stycke mycket fin film som hade premiär på självaste studentdagen. Kan tillägga att målet med filmen fullföljdes. Jag bölade.

Jag ger er: ”En klassfilm med mål att få Karin att gråta

Filmen om själva studenttiden hittar du här.

Det här inlägget postades i Karins Tub-tips (youtube-klipp), Kuriosa. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag är en människa därför gråter jag

  1. Emilia skriver:

    du är så bra!

Kommentera

