Den bästa gymnasiekursen som går att studera

Nu tror ni att jag gjort en helomvändning och tipsar om den fantastiska kursen KEMI B (!!!). Men så är inte fallet. Så kul ska vi inte ha det. Kemi B, är i och för sig är långt mycket mer givande kurs än kemi A (som jag höll på att dö av). Som en sann naturvetenskapsstudent, med hjärtat i samhällsfrågor, skrivande och talande kunskaper och egenskaper, kan jag faktiskt inte rekommendera Naturvetenskapsprogrammet för en samhällsperson som jag. Jag hamnade lite fel. I helt rätt klass, men studerandes lite fel ämnen för mitt intresses bästa.

Nu ska jag inte vara den som är den, och dra ner Naturvetenskapsprogrammet i smutsen. Det har varit lärorika år. Men som roligast, det har jag haft på mina fotografi-timmar (tacka Gud för Individuella-val-kurser!). Min kära kompanjon Jennifer (läs hennes eminenta blogg här) klippte ihop ett stycke film från våra fotografilektioner. Det är tre timmar varje vecka, som vi lyckas fylla med smått fantastiska stunder och ögonblick.

Vill ni höra mig skratta till jag tappar andan och se Jennifer agera riktig ninja-skurk (med ljudeffekter!) tryck på play!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

