En fredag i januari

Försökte mig på det här ”ett foto i timman” men det blev istället 12 foton på tre timmar. Men i alla fall, nu kikar vi på hur skönt jag hade det när jag njöt av att göra nästan ingenting en fredagmorgon i januari.

En dag hade jag på mig mitt finaste underställ.

Så tittade jag på disken och tog tag i den för en gångs skull.

Hängde lite tvätt.

Och slappade lite med att läsa bloggar.

Tittade upp i taket en stund.

vMkXhK

Viftade lite på tossingarna.

Spanade ut lite genom köksfönstret.

Klädde mig för dagen och tackade för att superfina sovmornar där man inte börjar skolan förrän klockan nästan slår tolv.

Det här inlägget postades i Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En fredag i januari

  1. Freja skriver:

    och var fin!

  2. Emilia skriver:

    Åh, diskmaskin! Gud som jag önskar att jag hade en diskmaskin..
    Men, jag har samma tvätthängare som du! ^^
    Om det nu ens heter så.. Tvättställning? Torkställ? Äh.

    P.s. Tack för din fina kommentar. Ingen har någonsin kallat mig insiktsfull tidigare, det värmde så mycket att jag gick in och sneglade på kommentaren säkert 7 gånger igårkväll 🙂

Kommentera

