På upphällningen till det som är extremt högt och otroligt nära

Just nu är jag alldeles på upphällningen och sluttampen av boken ”Extremely loud & incredibly close” av Jonatan Safran Foer. Den är så otroligt fin, och skriven på ett annorlunda sätt som får mig att vilja följa med slaviskt i handlingen. En känsla jag inte känt på länge när jag läst. Därför tänkte jag tipsa om att den, och en massa andra bra böcker, finns att köpa på adlibris för endast 42 kronor. Samma pris som två chipspåsar, vilket är ingenting.  Alltid fraktfritt, fina fisken vettni. Så beställ en fin-bok tamejtusan.

Det här inlägget postades i Kuriosa, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

