Avtäckning, besatthet och nedräkning

Världen! Härmed tillkännager jag min önskelista inför årets stundande högtider. För att kompensera upp min girighet så tänkte jag ge er en tidig julklapp. Något jag knåpat ihop (jag är nybörjare!) i photoshop. Det här pluss en smula sånt här blir:

Tänk att första advent är till helgen. Sjukt. Men, till det viktiga, min önskelista:

1. Jon Olssons hjärta. Kan nöja mig med en tur i ett stycke monsterbil. Eller möjligen en kram om tidigare nämnda inte kan införskaffas.

2. Skor som har höga klackar och som tar mig i tid till skolan. Även om jag borstat tänderna lite för länge. Fast såna här är tjusiga. Även om de här går fortare…

3. Allt som Modcloth säljer där ordet ”doll” eller ”babuschka” ingår i produktnamnet. Typ ett par görsöta hörlurar.

Annars funkar sådana här och sådana där presentkort. Den här boken vill jag också gärna njuta av.

Det här inlägget postades i Foto, Skriverier & tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

