När man laddar batterier med oxfilé, fistpump och söta pojkar på skidor

Om man tittar genom sökaren på den kamera jag kallar min egen. Då kunde det sett ut så här. Men hur det kändes och hur det var. Det var finare än så.
Efter vi funderat om biljetter skulle köpas eller ej så tog vi oss in på Stockholm Stadion. Innan dess hade vi hunnit med mitt andra Max-besök under helgen (det blev till och med tre!) och prova balklänningar i butiker där krispiga bakelser hänger bakom glas. Precis sådana som man knappt vågar ta på.Mitt sällskap för dagen såg ut så här. Maria och Anna. Även kända under namnen Murre-Kurre och Anna-Pytt-i-Panna. Själv blir jag envist kallad Kalle Kanin.
Och se! Jag hamnade på bild! Med Maria! På Stadion! Historia skrevs i lördags.Här har ni det hela missbildade, men peppade, gänget samlat.Så tittade vi på det här som farmor kallar galenskap. Men den här musiken som dunkar mot bröstkorgen och skidor, hopp och sprutande snö. Det är himla fint. Himla fint för fjärde året i rad nu. Här kan ni läsa om förra årets äventyr och hur glad jag var.Sedan firade vi traditionsenlig lördagmiddag hemma hos kusinerna. För Winter Jam och King of Style var slut för i år. Tårna var frusna och det bästa av allt; oxfilé, ädelostsås och broccoli väntade på oss!Så avslutar vi med ett charmtroll till hårfager som skriver detta. So long!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

