Häng-med-i-tiden-dag

Fredagarna är dagarna då jag tar igen mig på nyheter. Suger i mig information, artiklar och bilder genom DN och Fokus.

Än så länge har jag lagt märke till att Nobelpriset i litteratur gick till svenske Tomas.

Jag såg att Steve Jobs har tragiskt nog lämnat jordelivet, och lämnat efter sig en stor hög tacksamhet. Kolla här, här och här.

Och Fokus publicerade en lång artikel om Utöya masakern. Riktigt bra läsning.

Det här inlägget postades i Kuriosa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

