När flickan for och andra äventyr

Nu ni! Nu är den gamla pärlan ratad för snabbare hårdvara. Äntligen en manick som startar när man trycker på on-knappen och inte 30 minuter senare.

Lillasyster drog sick pick och pack. Hon ska ju även hon börja skola i Östersund. Hennes start är tidigare än min och hon åker därför innan storasyster.

Annars sysselsatte jag mig med att sippa färskpressad juice igår. Mamma putsade fönster och vi såg till att de nya gröna hyresgästerna hade det bra.

Med de nya växterna i fönstret, så fick mina kompisar flytta på sig. Syster hävdar att jag är tantig, jag förstår ingenting av det…? Till höger ser ni lönen för mödan: Thaimat!

 

 

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

